CASTELLÓ. El Mucbe ha inaugurat aquest divendres l'exposició 'Almas gemelas', un projecte de l'escultor Carlos García Lahoz que connecta les obres dels genis Francisco de Goya i Taras Shevchenko a través de la seua escultura. L'exposició ofereix una reflexió atemporal sobre l'art i la cultura, i destaca per la seua vinculació internacional amb institucions com el Museu Nacional d'Ucraïna.
Durant l'acte inaugural, la regidora de Cultura, María Teresa Pellicer, ha remarcat l'honor que suposa acollir aquesta mostra: «És un orgull tenir al nostre museu una exposició d'un artista amb una trajectòria tan consolidada i reconeguda a nivell nacional i internacional».
Carlos García Lahoz, per la seua banda, ha agraït al Mucbe i a l'Ajuntament de Benicarló l'oportunitat de presentar aquesta obra, que ja ha passat per diversos museus d'Ucraïna, Madrid i Saragossa. L'escultor ha explicat la seva vinculació amb Ucraïna, on ha desenvolupat projectes des del 2013, incloent-hi escultures públiques i col·laboracions amb la ciutat d'Uman.
L'exposició compta amb un conjunt d'escultures que exploren la connexió entre Goya i Shevchenko, i ofereix als visitants una experiència artística que convida a la reflexió. 'Almas gemelas' no només és un homenatge a dos grans mestres de l'art, sinó també una invitació a reflexionar sobre l'essència i el valor atemporal de la cultura. L'exposició es pot visitar a la planta baixa del Mucbe fins al 16 de març.
Castellón Plaza
La mostra es podrà visitar fins al 16 de març a Benicarló
'Almas gemelas': l'escultura de García Lahoz uneix l'obra de Goya i Shevchenko al Mucbe de Benicarló
Lo Más Leído
-
1Maroto: "No nos jugamos nada de resultado pero sí en nuestras cosas"
-
2Javi Guerra y Luis Rioja, el once ideal de Europa Press de la jornada 22
-
314 clubes de baloncesto se levantan a través de Alcem-se Esport
-
4Luis de la Fuente niega que participase en el comité de crisis de la RFEF tras el beso de Rubiales
-
5Las asociaciones UPV IN ADIV y Proyecto y Unión Deporte e Inclusión organizan la primera liga valenciana de baloncesto inclusivo
Suscríbete al canal de Whatsapp
Siempre al día de las últimas noticias
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias